Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- zarządzenia dyrektora przedszkola,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- korespondencja przychodząca i wychodząca,
- wykaz pieczęci i pieczątek,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- uchwały podejmowane przez Radę Pedagogiczną,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- uchwały podejmowane przez Radę Rodziców,
- rejestr wpływów wniosków o wszczęcie postępowania klasyfikacyjnego,
- rejestr nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
- rejestr zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji komisji klasyfikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego,
- rejestr legitymacji służbowych,
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych),
- rejestr wypadków uczniów,
- rejestr wypadków pracowników,
- rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończenia szkolenia z zakresu BHP,
- rejestr badań profilaktycznych.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
- Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
- Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 27-02-2023 - Edycja treści
- 09-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1116