Rada Pedagogiczna
Rada Pedagogiczna Przedszkola Nr 4
- Dyrektor: mgr Aneta Maszewska-Szymczak – nauczyciel dyplomowany
- Wicedyrektor: mgr Beata Cieślak – nauczyciel dyplomowany
- mgr Teresa Ziębińska – nauczyciel dyplomowany
- mgr inż. Wiesława Kwiatkowska – nauczyciel dyplomowany
- mgr Anna Kochanek – nauczyciel dyplomowany
- mgr Marzena Kaczorowska – nauczyciel dyplomowany
- mgr Karolina Szymajda – nauczyciel dyplomowany
- mgr Żaneta Szymczakowska – nauczyciel kontraktowy
- mgr Monika Walewska – nauczyciel kontraktowy
- mgr Iwona Kopczyńska-Tkaczyk – nauczyciel dyplomowany
- mgr Karolina Kowalczyk – nauczyciel dyplomowany
- mgr Malwina Piątkowska-Miazek – nauczyciel dyplomowany
- mgr Katarzyna Gajek – nauczyciel kontraktowy
- mgr Joanna Bogulewska – nauczyciel współorganizujący proces kształcenia
- mgr Marta Gala – logopeda
- mgr Elżbieta Gala – nauczyciel religii
- mgr Aleksandra Zagawa-Maliszewska – psycholog
- mgr Emilia Krawczewska – pedagog specjalny
- mgr Małgorzata Antoniak – pedagog specjalny
Wszyscy nauczyciele posiadają pełne kwalifikacje do pracy w przedszkolu.
Kompetencje Rady Pedagogicznej określają art. 70 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59) oraz statut przedszkola [.doc, 452.00 kB]
Regulamin działalności Rady Pedagogicznej Przedszkola Nr 4 w Skierniewicach [.pdf, 267.48 kB]
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 31-10-2024 - Edycja treści
- 16-10-2024 - Edycja treści
- 19-10-2023 - Edycja treści
- 08-05-2023 - Edycja treści
- 27-02-2023 - Edycja treści
- 28-11-2022 - Edycja treści
- 02-11-2021 - Edycja treści
- 20-09-2019 - Edycja treści
- 30-11-2017 - Edycja treści
- 24-11-2016 - Edycja treści
- 01-09-2016 - Edycja treści
- 17-09-2015 - Edycja treści
- 09-04-2015 - Edycja treści
- 11-09-2014 - Edycja treści
- 06-09-2012 - Edycja treści
- 21-02-2012 - Edycja treści
- 25-06-2011 - Edycja treści
- 12-02-2011 - Edycja treści
- 10-09-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1811